24.2.2008

Kuka minä olen?


Olen opiskelija. Olen nuori nainen. Olen ihan hukassa.

Yritän elää niin hyvin kuin pystyn, mitä se sitten tarkoittaakaan. En tiedä miten minun tulisi suhtautua laiminlyöjään tai sisaruksiini. Nytkin laiminlyöjä on kutsunut minut (epäsuorasti, mutta kuitenkin) käymään, mutta en uskalla soittaa ja sopia asiasta. En tiedä, miten minun tulisi suhtautua elämään. Miten ihmisten joukossa tulisi toimia. Odotan ympäristökatastrofia joka tuhoaisi suurimman osan ihmiskunnasta, sillä kärsin kun ihminen tuhoaa tätä upeaa planeettaa. Yritän lohduttautua sillä että ihmisen kadottua luonto palaa ennalleen, kunhan odottaa joitakin tuhansia vuosia.

Miten lohduttaisin itseäni tässä kirotussa tilanteessa jossa en voi parantaa kuin omaa oloani? Ja siihenkin pystyn vain hetkellisesti... Kirottu elämä. Miksi tämän pitää olla näin vaikeaa?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Luen jokaisen kommentin ja arvostan niitä, vaikka en aina vastaakaan. :)