29.2.2008

Vaihteeksi aforismeja


Kaikkien, jotka käyvät psykiatrilla, pitäisi tutkituttaa päänsä.

Opi vanhempiesi virheistä - käytä kondomia!

Se joka kadottaa järkensä on yleensä viimeinen, kuka sitä kaipaa.

Minulla on ollut muistinmenetys niin kauan kuin muistan.

Kauhea loppu on parempi, kuin kauhu ilman loppua.

Kyllä skitsofrenia aina yksin olemisen voittaa.

Luulosairaus on ainoa sairaus, jota minulla ei ole.

En minä ole vainoharhainen - kuka niistä niin väittää?

En ole psykiatri, olen muuten vain asiantuntija sekaisin olemisessa.

Aivot ovat elin, joka toimii oman mielensä mukaan.

Se, joka huutaa kovimmin, on yleensä kasan alimmainen.

Psykiatrit jäävät mieleen.

Viiltele ranteitasi, se alentaa verenpainetta.

Nynnyt perivät maan, jos se vain suinkin sopii!

En minä ole vainoharhainen, ne ovat!

Kaikki helpot ongelmat on jo ratkaistu.

Anna aina anteeksi vihamiehillesi, mikään ei harmita heitä enempää.

..., mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus.

Pysy mieleltäsi vireänä, ruoki lempineuroosejasi!

Minun alemmuuskompleksini eivät ole niin hyviä, kuin sinun.

Luoja, anna minulle kärsivällisyyttä, JA HETI!

Ajan tuhlaaminen on tärkeä osa elämää.

Muistan aivan varmasti unohtaneeni sen.

En minä ole eksyksissä, en vain tiedä, missä minä olen.

Siisti työpöytä on merkki sairaasta mielestä. Entä jos ei ole työpöytää lainkaan?

Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni.

Mielipuolisuus on perinnöllistä. Saat sen lapsiltasi.

Mitä etua on dementiasta? Saa uusia ystäviä joka päivä.

Hulluudessa on tiettyä huvia, jota muut kuin hullut eivät tunne.

Nämä ja paljon muuta täällä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Luen jokaisen kommentin ja arvostan niitä, vaikka en aina vastaakaan. :)