18.3.2008

Sairaalaan?


Tänään terapiassa puhuttiin samoista mitä viime yönä vuodatin. Vähitellen puhe sitten alkoi yhä enemmän kääntyä huonoon olooni. Painoni laskee, en halua syödä, en juoda, mietin päivät pitkät kuolemaani ja miten sen tekisin. Sairaalahoidon mahdollisuus tuli ilmi. Kerroin ajatuksen rauhoittavan minua, mutta käytännön asiat ja avokin tila ja reagointi sairaalaan lähtöön huolestuttavat. Huomenna puhutaan sitten lisää sairaalasta ja miten se käytännössä onnistuisi. Olen itse eniten huolissani siitä millä sen kustantaisi. Käsittääkseni sairaalahoito on kallista. Mutta eiköhän ne rahat jostain järjesty, jos minun hengissä pysymiseni on siitä kiinni.

Olen nyt vihdoin vähän piristynyt tästä sairaalan mahdollisuudesta. Valoa tunnelin päässä. Enhän minä tiedä siellä olosta mitään muuta kuin mitä olen muiden blogeista lukenut, mutta jokainen on kokenut sen mukavana kokemuksena ensimmäisellä kerralla. Osa on valittanut toisen kerran jälkeen, ettei ollut yhtä mukavaa kun henkilökunta oli vaihtunut. Mutta joka tapauksessa se voisi olla parempi kuin tämä nykyinen kurjuus.

Seuraavaksi uppoudun Pikku enkeleiden katsomiseen. Mukavaa kun joku pistää kamalia vanhempia kuriin ja antaa lapsille tilaa. Voi kuin minunkin lapsuudessani joku olisi tehnyt niin...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Luen jokaisen kommentin ja arvostan niitä, vaikka en aina vastaakaan. :)