19.5.2008

Auuu


Nukkua pitäisi, mutta vatsa on eri mieltä. Se ei tykännyt kun ensin unohduin piirtelemään (ts. en syönyt) ja sitten mätin vatsaparkaani ensin ruokaa, sitten 200g suklaata ja pussillisen chilipähkinöitä. Nyt on sitten semmonen olo kuin purkautuvalla tulivuorella, paitsi että ne voivat räjähtää vain ylöspäin (yöks).

Miksi minä olen näin tyhmä? Katselin leffaa, mutta se ei ole tarpeeksi hyvä syy siihen, että ne kaikki karkit ja mässyt piti syödä heti ruuan perään ja kaikki loppuun asti.

No, samaan syssyyn voisi kysyä, miksi olin niin tyhmä, että siivosin avokin työpöydän. Kun hän vihdoin sai "oman" alueen tähän asuntoon, minun piti heti muokata siitä "nätti" ja "siisti". Ja taas riideltiin. Äh. Ruoskin itseäni henkisesti. Onneksi tänään on taas terapia. Ja sain piirrettyä ja maalattua paljon. Niistä nyt ainakin saa keskustelua aikaan. Ja siitä, miksen tajua toimintani järjettömyyttä sillä hetkellä, kun toimin.

Auu mun vatsa! Kieltäydyn oksentamasta, minä en rupea sille tielle. Kestetään nyt, kun kerta on itsensä tähän tilaan saattanut.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Luen jokaisen kommentin ja arvostan niitä, vaikka en aina vastaakaan. :)