3.5.2008


Pitää viedä tuo uni ylöskirjoitettuna terpalle. Sen hahmot alkoivat taas riidellä päässäni, kun yritin nukahtaa viime yönä. Sudet haluavat saada tuhoa aikaan, ja kun niillä ei ole muuta kohdetta, ne hyökkäävät minun kimppuuni. Sain unta vasta puoli kahdelta. No, tänä yönä on hyvä syy valvoa, kun jääkiekkoa tulee myöhään.

Tänään mennyt koko päivä parvekkeella istuessa ja ihaillessa kuinka lehtivihreä lisääntyy maisemassa. Vieläkin mittari näyttää niin lämmintä, että tekisi mieli mennä takaisin istuskelemaan. Siellä unohtaa hyvin kaiken, mikä nyt ottaa päähän. Tekisi mieli lakata ajattelemasta kokonaan. Olen niin kyllästynyt tähän vatvomiseen. Terapiassa kyllä on vielä tekstiä tullut, mutta se on semmoista katkonaista. Vajoan ajatuksiini ja kerron mitä mieleen tulee. Sieltä täältä, ja terppa kyselee välillä jotain, välillä ollaan hiljaa ja minä mietin, miksi terpan kirjahyllyssä kaksi mappia on laitettu "väärin", eli niitä ei ole arkistoitu saman kaavan mukaan kuin kaikkia muita. Varmaan juuri siksi, että sitä rupeaisi miettimään. No, minä olen kyllästynyt vatvomiseen ja miettimiseen. Minä haluan tehdä kaikkea kivaa, kuten kelliä auringossa. Onnistuin tänään polttamaan yläselkäni, kun olin laittanut aurinkorasvaa vain hartioihin. Ensi kerralla pitää pyytää avokkia rasvaamaan selkäni, kun minä en yllä sinne.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Luen jokaisen kommentin ja arvostan niitä, vaikka en aina vastaakaan. :)