29.4.2011

Pikapäivitys


Facebookin muslimi sai bännit kehitettyään minusta itselleen pakkomielteen. Häneltä alkoi tulla enemmän viestejä kuin kaikilta muilta kavereiltani yhteensä ja suurin osa niistä oli aivan mieletöntä tavaraa. Hän mm. lähetti minulle pitkän viestin, jossa rukoili minua lopettamaan juomisen. Öh? Minä, joka viimeksi join kännit... Äh, en muista. Oluen join tuossa viime viikolla, kun asiakas halusi urakan päätteeksi tarjota. Tiedän, alkoholiongelmani on aivan holtiton. :D

Nukkuminen täällä on nyt tasaantunut alun ongelmien jälkeen. Tulin siihen tulokseen, että paikan äänimaailma oli minulle outo, joten "varmuuden vuoksi" heräsin jokaiseen rasahdukseen täällä. Nyt olen nukkunut kuin tukki.

Tällä hetkellä olen vatsataudissa. Syy on ilmeisesti liiassa rasituksessa. Kroppa ei ole jaksanut 8 h fyysistä työtä päivittäin, vaikka olen yrittänyt levätä välissä niin paljon kuin pystyn. Lihaskunto on kasvanut, mutta toipuminen on selvästi jäänyt liian vähälle. Katsotaan, miten tilanne kehittyy.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Luen jokaisen kommentin ja arvostan niitä, vaikka en aina vastaakaan. :)