14.5.2011

LOL, virhe!


Jokohan sitä nyt olisi selvitty hääpaniikista? Ainakin tänään tuntui ihan mukavalta olla rouva. Poika johon täällä ihastuin, ei vaikuta enää yhtään mielenkiintoiselta, vaikka vieläkin on minulle mukava. Miestä alkaa olla kova ikävä, eihän tässä olla nähty nyt 1,5 kuukauteen. Vielä pitäisi kaksi viikkoa kestää ennen kuin taas nähdään.

Tänään ylitin itseni! Uskalsin matkustaa 30 km päähän päiväreissulle isompaan kaupunkiin. Matka meni hienosti, vaikka aikatauluja ei löytynyt englanniksi, piti hortoilla puoli päivää ilman karttaa ennen kuin niitä jostain löytyi, olin huolissani jaksamisestani etukäteen, ja turisti-info oli jostain syystä kiinni lauantaina. Oli hyvä, että patistin itseni liikkeelle. Kämpillä olisi vain tullut selattua nettiä.

Viikko ei mennyt töissä ihan putkeen. Melkein hajotin yhden moottorin ja sitä korjattiin 1,5 tuntia ja ajoin kolarin työkoneella auton kanssa. Perjantaina töitten jälkeen teki mieli hakata päätä seinään. Onneksi työkaverit ovat olleet ihania. Täällä oikeasti saa tehdä virheitä! Tulihan sitä vähän vittuilua ajotaidoistani tuon kolarin jälkeen, mutta se nyt oli ihan hyväntahtoista. Heti kolarin jälkeen pojat lohduttivat kertomalla kaikista omista kolareistaan. Pomo sanoi että peltiä se vain oli, vakuutus maksaa.

Tuosta moottorista totesi työnjohtaja vain, että nytpä opitte miten tämmöinen tilanne korjataan. Olen ollut ihan silmät pyöreinä hämmästyksestä. Osaksi muiden reaktion vuoksi, osaksi oman reaktioni vuoksi. Olisin molempien mokien kohdalla voinut mennä täyteen paniikkiin, mutta ei. No, tuon kolarin aikoihin olin myös niin väsynyt, että vain nauroin kaikelle. Piti hoitaa paperihommat nopeasti, että pääsin nauramaan omiin oloihini. Seuraavana aamuna kyllä vitutti ja ankarasti, mutta se meni ohi. Tuon moottoritapauksen jälkeen olin vain vihainen itselleni, mutta vika ei oikeastaan ollut minun, vaan meitä oli siinä kolme ihmistä sähläämässä yhden moottorin kanssa, ja kielimuuri sotki asioita lisää. Olenko oikeasti siinä pisteessä, että alan ymmärtää että ihmiset, myös minä, tekevät virheitä ja se on sallittua? 0_0

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Luen jokaisen kommentin ja arvostan niitä, vaikka en aina vastaakaan. :)