19.6.2011

Miehistä asiaa


Minulle on kehittynyt peniskammo. Tai siis kai minulla on se aina ollut, mutta nyt sen oikein huomaa. Ulkomailla kun olin harjoittelemassa, kerran työmaakopissa tuli mieleen, että niin. Kaikilla tässä kopissa on penis. Äkkiä huomasin pelkääväni heitä kaikkia.  Tänään kävin kaverilla ja seinällä oli kuva jostain vanhasta maalauksesta jossa oli Maria sylissään alaston Jeesus-lapsi. Oli vaikea keskittyä keskusteluun, kun katse palasi aina vain siihen penikseen siellä seinällä.

Niin kauan kuin muistan, olen kyllä pystynyt ihan hyvin esileikkiin, mutta siinä vaiheessa kun sen erektiossa olevan peniksen pitäisi tulla minun sisääni, iskee kauhu. Pahimmillaan siinä kohtaa menevät kaikki alakerran lihakset lukkoon, eikä yhdynnästä tule mitään. Huoh.

Tänään tuli myös juteltua kaveriporukalla miehistä. Osaako joku sanoa, miksi mies ei ymmärrä sanaa "ei"? Jos mies yrittää iskeä naista, ja nainen vastaa että ei kiinnosta, mies kuulee "en nyt heti anna, mutta jos rupeat oikein kunnolla ahdistelemaan, niin enköhän lämpene". Kun nainen sitten vain jatkuvasti on kylmä, mies ei ymmärrä, miksi ei täydellinen uroo kelpaa. Tiede-lehdessä oli juttu, jossa kerrottiin että mies on geneettisesti yhtä kaukana naisesta kuin urossimpanssista. Tämä selittää varmaan paljon.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Luen jokaisen kommentin ja arvostan niitä, vaikka en aina vastaakaan. :)