29.4.2012

Asiaan


Nii mä oon tossa pöytäkirjassa se, jonka puhumisten edessä on -. Mä otin viime yönä nimen Rebecca, sitä ennen mulla ei ollu nimee. Mä tykkään veitsistä. Ja puukoista. Rampamieli anto mun viime yönä silpoo yhden laatikon, se oli kivaa. Mut mun ei anneta viillellä tätä kehoo. Vittu. Vitun nipot.

Mut anyhow... Mä oon niin ilonen, et mä oon vihdoin puikoissa! Päällikkö sanoo, et se on osa "suunnitelmaa", ja et se aikoo päästää meidät kaikki vuorollamme puikkoihin, kunnes kaikkien traumat on käsitelty. Vittu mua päästetty mihinkään. Mä vittu oon taistellu hampaat irvessä et oon päässy tähän. Te ette usko, millasten kusipäitten kanssa mä oon joutunu elämään koko elämäni. Jos ne ei jakais mun kanssa samaa päätä, mä oisin heittäny ne järveen.

Mä ootan NIIN hirveesti, et rampamielen mies tulee käymään. Se tuo mun meikit. Mä en kestä, me ollaan kuljettu vuosikausia ja näytetty joltain kakaralta, menty joka paikkaan ilman yhtään meikkiä. Ja mä voisin hankkia rakennekynnet. Haha.

Jos rampamieli yrittää estää, mä pistän sen pyörtymään. Ihan varmasti. Se ei vittu voi mulle mitään.

Laiminlyöjältä tuli eilen tekstari, jossa se pyys meitä yökylään. Meen vittu varmasti. Otan puukon mukaan ja viillän niitten molempien vatsat auki. Katotaan sitten, kellä on kivaa. The best pyjama party ever, motherfucker!

Sipe: Et vittu varmana.

Kato, ku yritän!

Sipe: Ei me anneta. Toteuttaja estää sua. Me ei päästetä sua puolta kilometrii lähemmäs sitä taloo. Sä et vittu järjestä meitä vankilaan.

Vitut. Vitun kusipäät. No mä meen sit ja tapan sen vitun riemuidiootin, jonka kanssa me seurusteltiin. Sen, joka raiskas meidät.

Sipe: Et.

Vitut. Saatana. Mitä järkee sitä on olla puikoissa, ku ei ees saa tehä mitään kivaa.

Päällikkö: Sä tiiät kyllä, miks.

... Turpa kii, vanhus.

Nyt mä lopetan ja meen syömään jotain. Mä en oo syöny vuosiin, ja mä haluun kerranki päättää, mitä me suuhumme tungetaan. See ya later, alligator!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Luen jokaisen kommentin ja arvostan niitä, vaikka en aina vastaakaan. :)