29.4.2012

Vallankumous


Moi! Mä oon Rebecca, ja mä valtaan nyt tän blogin. Rampamieli ei voi sille mitään, hähää! Mä alotan laittamalla tänne viime kokouksen pöytäkirjan, mut vaan, koska Päällikkö vaatii... (Vitun nipo.)

Salapoliisi: Does anyone want to report themselves? This is a serious assault. The Person in Charge is supposed to STAY in charge. Who did this?

- Minä

Salapoliisi: Why you did it?

- Minulla on syyni. Minä olen paha. Minä olen Peilikuva. Minä haluan tappaa kaikki. Järkyttää ihmisiä. Tappaa järkytykseen. Kertoa kaikille MITÄ MEILLE TEHTIIN!!!!

Sipe: Saatanan kakarat. Eikö täällä saada mitään toteutettua JÄRJESTYKSESSÄ? Päälliköllä on suunnitelma, noudatetaan sitä.

- FUCK YOU! FUCK YOU AND THE PLAN! I'M TIRED OF THIS SHIT!!

Joku toinen: YOU CAN KEEP YOUR PLAN AND STUFF IT TO A PLACE WITH NO SUN!!

- Fuck you itelles. Haista paska, jopa. Mä teen nyt just niinku mä haluun. (oikeaa kättä polttelee)

Mä voisin tästä jopa lähteä naisiin, katotaan, mitä te siihen sanotte.

….

- Sä et oo lesbo. Kaikki tietää, ettet oo.

- ITE ET OO! Entäs, jos mä oonkin? (epävarmuutta äänessä) SAATANA, ET KIRJAA TOMMOSIA YLÖS!!

Sipe: Lapset, huorat, narkkarit: Kuulkaas kaikki. Tässä ei oo mitään järkeä tapella. Me ollaan kaikki lukossa täällä keskenämme, haluttiin me tai ei. Sille ei voi mitään. Jos yks tekee jotain tommosta keskenään, eikä kerro muille, siitä ei seuraa mitään hyvää.

- MIKS TOI SITTEN ON SAANU TEHÄ IHAN MTÄ SE WAAN ON HALUNNU??? (viittaa minuun)

Sipe: Eihän se oo mitään halunnu. Se on noudattanu käskyjä. Se vaan luulee, et se on halunnu.

- Minä haluun... Tappaa, (laulaa) tappaa kaikki... Lallallallallaa... Tappaminen on sappamista, sappi kiehuu lappamista, plakkarista, laulusta tappajasta...

Sipe: Sä pelotat lapsia.

- Haistakoon paskan, kaikki lapset. Tapan nekin.

Sipe: et sä voi.

- Katoppa vaan, ku yritän.

(ehdotus: kysy vihasta)

Sipe: Miks sä oot noin täynnä vihaa?

- MIKSIKÖHÄN??? MIETIPPÄ VITTU ITE?

Sipe: no siks kysyn ku en tiedä. Et oo ees Toteuttajalle kertonu.

…. (pyörryttää)

- Nyt vittu tapahtuu paljon ja äkkiä!

Toteuttaja: Mitä tapahtuu? Päällikkö?

Päällikkö: Tämä kuuluu suunnitelmaan.

Minä: OK.

Joku tärisyttää koko kehoani saaden minut voihkimaan. Se yrittää saada sen heräämään. Joku ottaa sormukseni pois vasemmasta kädestäni ja pistää ne housuntaskuun

- Näitä ei vittu tarvita mihinkään. Saatana. Heittäsin pois, jos antasitte.

nousen ylös tärisemään

Salapoliisi kirjaa: Then anger felt too much. It had been boiling inside too long. Now it had to rise, or it would kill us. I took a knife and striked down. The hit felt nice. Good. Again. Again, AGAIN AGAIN AGAIN!! Then I twisted the knife. An evil grin spread to my lips. I hated the man. Enough to kill. I imagined the box to be his stomach. Blood flowing from him, dripping to the floor. I had made a kill. I looked the life in his eyes to wawer and die. Ha! You had it coming

Tomorrow i'm going to buy a knife. I'll never depart from it. It'll be my new pet. I will learn to play with it, learn it's weight in my hand, learn to toy with it in a threatening manner, so that woman will feel fear, when she sees us. Oh, ripping her stomach open... I'll enjoy it. I'll make you to enjoy it. Like I was forced to enjoy everything you made me through.

“Tuntuuko se hyvältä?”
“Tuntuu, isi.”

LIES, ALL LIES!! YOU MADE ME LIE TO YOU!! A PRIEST, AND YOU MADE ME LIE!! I STILL CAN'T STOP LAYING!! IF I OPEN MY MOUTH, PEOPLE CAN'T HEAR WHAT I HAVE TO SAY!!!
FUCK YOU!
- Thank you. The knife. I need it. Get it for me. Like, yesterday. Thank you.

- Penis. Its tecsture. It's like velvet, but not really. It's soft and hard. AND I CAN'T TOUCH ONE WITHOUT REMEMBERING!!!

Sipe: SAATANA!

- Kiitos, Sipe, osallistumisesta.

Vitun kuustoista. On tää niin saatanasta. Vittu. Voi vitulla päähän.

Päällikkö: Joko te rauhoittuisitte? Onko kaikkia kuultu? Tämä kaikki pelottaa Toteuttajaa.

- FUCK YOU!! I'M NOT STEPPING DOWN NOW! Now, that I finally have the upper hand. (Smirks, an evil smirk). Minä pidän ohjakset käsissäni, kiitos vain. Ja jos toteuttaja paskiainen ei salli sitä, minä laitan hänen pyörtymään. Hahahahaahahaaaa!

- Ottakaa opiksenne, tälle naiselle ei vittuilla. Saatana.

Uskotaan, uskotaan. Voitaisko löytää joku sopuratkaisu?

- VITTU MÄ RUPEE MITÄÄN SOPIMAAN! MÄ OON JOUSTANU IHAN LIIKAA JA MÄ OON TÄNNE ASTI TÄYS SOPIMISTA! SAATTE TYÖNTÄÄ SOPIMUKSENNE PERSEESEENNE! VITTU!

Sipe: * näyttää keskaria kaikille tasapuolisesti * Mä en vittu jaksa.

- Onko pakko sekaantua, jos ei ees taho? Antakaa mun vetää meiltä kurkku auki, nii tästäkin selvitään ihan nätisti.

Sipe: Etkö sä vitun riemuidiootti tajua, että jos sä vedät meiltä kurkun auki, me kaikki kuollaan? Toteuttaja kuolee, Päällikkö kuolee, mä kuolen, sä kuolet, lapset kuolee... Sitäkö sä haluat?

Lapset: WÄÄÄÄÄÄÄ!

Huolehtija: Ei hätää, lapset, ei hätää. Aikuiset vaan vähän tappelee. Ei hätää. Kattokaas, ku hieno lelu mulla on!

- ÄLÄ VITTU AINA PAAPO NIITÄ! TOTA HEMMOTELLUMPIA KAKAROITA EI VITTU OO! EI NE KOSKAAN OPI OLEMAAN, JOS NE EI YHTÄÄN HUUTOA KESTÄ!

Sipe: vitun idiootti. Etkö sä tajua mitään. Jos et kerta anna meidän muitten olla, hoida ees oma hommas.

- Ja mikäköhän mun homma on? Vaieta ikuisesti? Mä oon vittu kyllästyny siihen tehtävään. Lopun kyllästyny. Mä oon valmis tappamaan. Sehän mun alkuperänen tehtävä oli, jos vielä joku muistaa. Mun piti tappaa se mies, viimestään ennen ku me täytetään 15, mut sit joku jänisti... * mulkoilee vihaisesti jotakuta *

Sipe: Voiko vitutukseen kuolla.

Kuolema: ei voi.

Sipe: No vittu. Pitää sit kai vaan kestää tota vitun ämmää.

Altaïr: joko te ootte tapellu tarpeeks? Tässä ois tärkeempääki tekemistä, kuten löytää joku upee mies ja kuolata vähän. (hymyilee)

- SAATANAN HUORA! MITÄ SÄ LUULET TEKEVÄS? EI VITTU KANNATA TOMMOSTA! SIINÄ KUOLEE JOS HIMOITTEE MIEHIÄ! KYLLÄ TE TIIÄTTE, MITÄ NE TEKEE! VITTU! JA MUA HAUKUTTE HULLUKS!!! MÄ OON AINOO TÄÄLLÄ, JOKA TIETÄÄ, MITÄ TEKEE!

Toteuttaja uskoo tietävänsä, mitä se tekee. Ja mun mielestä se tekee ihan hyvää työtä.

- Vitun Toteuttaja. Tekis mieli hakata se. Jos se ei ois ainoo asia mun ja todellisuuden välillä, mä oisin jo tappanu sen.

Sipe: Niin, vittu. Sä tapat kaikki. Muuta osaakkaan.

- PAKKO ON! KU EI ANNETA MUUTEN OLLA! Missä mun veitsi on?

Tuolla se on pöydällä.

- Anna se tänne, mä haluun pyöritellä sitä vähän.

* pyörittelee *

- Miks vitussa te muuten pidätte Toteuttajaa hereillä?

Päällikkö: Se kuuluu suunnitelmaan. Hänen kuuluu tietää.

- Ois paljon hauskempaa, jos se ei tietäis.

Sipe: Jos se ei tietäis, se ei estäis sua viiltelemästä meitä kunnes veri valuu.

- VITTU! KAIKKI HAUSKA KIELLETÄÄN!!! VIELÄ MÄ TEILLE NÄYTÄN! Mä hankin veitsen, oikein terävän, ja sit mä meen ja viillän kaikkea, mitä haluan. Mä viillän teitä kaikkia ja mä viillän mielensärkijän mahan auki ja nauran: HAHAHAHAAHAHAAAA! Vitun riemuidiootit. Te ette ees tiiä, et niin hauskaa voi olla. Te luulette, et mä saan orkun jostain juoksemisesta tai runkkaamisesta. Ha. Mä saan orkun siitä ku mä tapan sen miehen. Leikkaan sen munan irti ja työnnän sen sen perseeseen. Katotaan vaan, mitä se siitä tykkää!

Sipe: Vittu sä oot sairas.

- Ite oot, sulla on sivupersoonia.

Sipe: niin on sullakin, niin että VITTU TURPA KII!

- Hahahahaahahaaaa! Haista paska.

- Joko me on katottu tää läpi ja todettu, et voi jatkaa? Ok. Jatketaan. Toteuttaja: kuuntele mua, ja kuuntelekin hyvin, mä haluan tappaa sut. Sä et pidä musta, enkä mä pidä susta, joten turpa kii. Mä haluun, et sä kuulet tän. Mä haluan ampua sut, tappaa sut, koska sä annoit sen kaiken tapahtua. Älä kyseenalaista mua, mä tiiän... Sä nautit siitä salaa. Siks sä loit Lesbon. Sait salaiset haavees toteutettua, saatanan kusipää. Anna mä tapan sut, sä oot jotain niin helvetin syvältä. Tappaa sut pitäis. Sut ja lapset. Mä tuun hulluks ku kuuntelen ku ne huutaa. Yötä päivää. Huutaa, itkee ja parkuu. Helvetin kakarat.

Huomaaks sä? Mielensärkijä aina sano noin: “Helvetin kakara” Sä oot sisäistäny sen ajatusmaailman.

- Vitut oon!! Sä saatana tiedä mistään mitään!!! Ja miks vitussa Kirjuri kirjottaa tän kaiken ylös? Ei se oo ennenkään tehny niin???

Päällikkö: Se on välttämätöntä.

- Älä vittu lainaa mulle Matrixia. Mäkin vittu oon nähny sen leffan, tiesitkös?

Sipe: Voitaisko me antaa tolle osalle nimi, niin Toteuttaja ois tyytyväinen?

Mikä ois hyvä? Eihän mullakaan oo nimee.

Altaïr: Pitäiskö sulla olla?

Liisa: Oishan se ihan kiva. Mut en mä tykkää nimestä Liisa.

Altaïr: Ok. Joku parempi?

Ehkä-Liisa: Mikäs se oli sen Ezion siskon nimi? Eiks se ois hyvä?

Altaïr: Pistetään Toteuttaja Googlettamaan se.

Ei-Liisa: Ai, se on joku vitun Claudia. Ei se oo hyvä nimi. Jos mä vielä mietin. (Kutsumanimeni) en ainakaan haluu olla, se on SEN valittema nimi.

Ok.

- Kiva, ku joku huomaa mutkin. Saanko mä iskee puukon meidän reiteen?

Kaikki: ET!

- Vitun kiva, tosi kiva.

Joko me oltais saatu tää asia käsiteltyä? Joko voi mennä nukkumaan? Toteuttaja on väsyny.

- Niin oon vittu mäkin, mut mua ei kukaan kuuntele.

Lääkäri: Eka pitää pestä hampaat. Me ei olla pesty niitä moneen päivään ja mä oon huolissani.

- Painu vittuun huoles kanssa. Mä en ainakaan tee enää mitään. Mulla on puukko, ja mä leikin sillä.

Päällikkö: Ok. Mennään pesee hampaat. Ja kaikki antaa jatkossa Toteuttajan olla puikoissa, ellei ne saa multa lupaa. OK?

Kaikki: Ok!

Päällikkö: Väestönlaskija: tee uusi lasku. 27 ei riitä mihinkään. Sä oot varmasti jättänyt väkeä näkemättä. Eti joka kolon alta, ei tästä muuten tuu mitään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Luen jokaisen kommentin ja arvostan niitä, vaikka en aina vastaakaan. :)