19.5.2012

Meitä on tunnustettu

 

Sain palkinnon Kimmolta, kiitos siitä. Siitä onkin aikaa kun blogini on edellisen kerran palkittu. Piti ihan katsoa sanakirjasta, mikä on versatile: monipuolinen, mukautuva, muuttuvainen, monikäyttöinen, vaihteleva. Nyt on sitten hyvä kysyä, miten niin muka tämä blogi on vaihteleva? Tämähän on yhtä valitusta alusta loppuun! Whine whine whine ja wää. No, ei katsota lahjahevosta suuhun sen tarkemmin. Ehkä lukijani ovat eri mieltä kanssani. ;)

Tunnustukseen kuuluu kertoa itsestään 7 faktaa ja laittaa tunnustus eteenpäin viidelletoista (15!!!) blogille, mutta hyvä tavaton, enhän minä edes ehdi seurata niin montaa. Tunnustuksen saa napata mukaansa, kuka haluaa.

Random faktoja:

1. Öh? Olen surkea näissä.

2. Pidän kirkkaista väreistä, inhoan murrettuja sävyjä ja pastelleja.

3. Nukun riippumatossa.

4. Vaatekaappini on täynnä multaa.

5. Ylimmässä lipastonlaatikossani on taululiituja.

6. Kolmas laatikko on täynnä perhosia.

7. Olen tänään ihan ihme mielentilassa eilisen Rosénin jälkeen. Aivan, kuin olisin humalassa.

Sain viime yönä niin suuren kirjoitusinnon päälle, että olen aamu kuudesta kirjoittanut. Sain kasaan yli 20 sivua tekstiä. Kunpa kaikki kirjoittaminen olisi näin helppoa. Seuraavaksi minun pitäisi kirjoittaa loppuratkaisu. Tai no, tiedän, miten koko homma loppuu, mutta pitää saada vielä kirjoitettua kaikki siltä väliltä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Luen jokaisen kommentin ja arvostan niitä, vaikka en aina vastaakaan. :)