23.6.2012

Pikapäivitys

Viikon oivallus: Maanpinta ei ole ohut munankuori, joka voi hetkenä minä hyvänsä murtua allani ja pudottaa minut Helvettiin. Maapallo on ihan oikeasti ihan hullun suuri, kiinteä pallo maata. Tämän tajuamisen myötä olen myös tajunnut, että huonekalut ovat kiinteitä, eivätkä ole hajoamassa altani hetkenä minä hyvänsä. Kehoni on rentoutunut entisestään tämän oivalluksen myötä. Ja tiedetään, että suurin osa ihmisistä tajuaa tämän alle kouluikäisenä. Minä nyt en vain ole luottanut siihen, että maailma on niin turvallinen paikka kuin kaikki sen väittävät olevan, joten tulen vähän jälkijunassa.

Eilen lentokoneessa sain melkein paniikkikohtauksen. Moottoreiden meteli oli ihan hirveä, vieressäni oli mies joka HUUSI koko matkan ajan ja käytävällä kulkevat ihmiset tuntuivat törmäävän olkapäähäni ihan tahallaan JOKA KERTA kun joku kulki ohitseni. Onneksi on rauhoittavat. Kun pahin terä oli taittunut, Malik kertoi minulle, miten hän menetti vasemman kätensä. Mielensärkijä pakotti hänet fistaamaan itseään. Siis työntämään vasemman käteni mielensärkijän perseeseen kyynärpäätä myöten. Olin silloin 5 vuotta. Pestessäni kättä kynsiharjalla kunnes se vuoti verta, päätin leikata vasemman käteni pois itsestäni. Sitä ei enää ollut. Tuota tapahtumaa ei ollut tapahtunut. Helppoa ja yksinkertaista.

Nyt olen saanut käteni takaisin ja sitä särkee.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Luen jokaisen kommentin ja arvostan niitä, vaikka en aina vastaakaan. :)