18.6.2012

Voihan... elämä

Tapasin miestä. Ensimmäinen päivä meni paniikkikohtauksen partaalla. Jouduin ottamaan kaksi rauhoittavaa että ylipäätään sain matkustettua sukujuhliin joihin olimme molemmat menossa. Tilanne johtui yksinkertaisesti siitä, että tiesin miehen odottavan seksiä ja tiesin etten pysty siihen. Olin jo useamman päivän ajan tehnyt töitä totuttaakseni kaikki osani miehen äkilliseen läsnäoloon ja mahdollistaakseni seksin. Olin päässyt vasta siihen, että mies sai olla olemassa ja lähimmillään 100 m päässä, kun jo seisoimme vastakkain ja hän halasi minua. Kerroin heti, että en kestä kosketusta nyt ollenkaan. Lopulta, illalla sain kerrottua miehelle että pelkään etten kykene mihinkään seksin saralla koko viikonloppuna. Outoa kyllä, tuo ymmärsi. Seuraavana päivänä mies sai tulla jo kaikkien osien puolesta 5 metrin päähän. Iltapäivällä tapahtui kummia, katalysaattorina toinen mies. Se toinen mies omasi upean kropan ja sai jonkun minussa syttymään. Kun pääsin miehen kanssa juhlista takaisin, hyökkäsin kimppuun kuin yleinen syyttäjä.  Sen jälkeen mies olikin hätää kärsimässä kun menin yhdestä ääripäästä (=ei saa koskea) toiseen (=pane mua, nyt ja aina!).

Seuraavana päivänä tilanne vain paheni. Minua ei ole eläessäni panettanut niin, ja mies sanoi EI. Hänellä särkee päätä. No, ei siinä mitään (vaikka hetken harkitsin maksullisiin lähtöä). Piti sitten itse huolehtia paineistani, mikä yllättävää kyllä onnistui. En vain saanut unta. Lopulta mieskin tuli nukkumaan ja onnistuin sitten lopulta saamaan hänetkin kiinnostumaan vaakamambosta. Homma meni muuten ihan hyvin, mutta TAAS, juuri kuten edellisenä päivänäkin minä irtosin kropastani loppua kohden, enkä päässyt siihen takaisin. Kehoni sai orgasmin, minä en. Vitutti niin että aloin itkeä. Mies saikin sitten hetken rauhoitella minua. Tänään miestä ei kiinnostanut mikään seksiin liittyvä, ei halunnut edes puhua mistään mikä liippasi aluetta. Nyt minulla on ylikierroksilla pyörivä libido ja masentunut puoliso, joka ei jaksa kiinnostua ja joka matkusti taas toiseen maahan. Emme olleet nähneet toisiamme yli kuukauteen, ja olin luullut että miehelläkin olisi paineita kertynyt. No ei näemmä, kun koko pitkänä viikonloppuna kului kaksi kumia.

Tällä hetkellä vituttaa. Panettaa ja vituttaa. Meidän halut ei näemmä koskaan kohtaa. Silloin kun minä olen masentunut ja halut kadonneet, miestä panettaa. Kun minua panettaa, mies on masentunut ja haluton. Aargh. Paristoja kuluu, ei voi mtn. Eikä lelu ole ikinä sama kuin toinen ihminen. Nyt, kun vihdoin alan yhdistää läheisyyden ja seksin, pelkkä halujen mekaaninen tyydyttäminen alkaa tuntua tyhjältä. Dildo menee ees taas, mutta lantio ei hakkaa lantiotani vasten. Ja se on tunne, josta minä pidän.

No, koitetaan ajatella positiivisesti. Mies päätti aloittaa karkkilakon ja kuntokuurin. Jos se hänen painonsa vihdoin alkaisi laskea ja seksiasentoja ei enää tarvitsisi valita vatsan ehdoilla. Toivotaan, että miehen masennus hellittää jahka loma alkaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Luen jokaisen kommentin ja arvostan niitä, vaikka en aina vastaakaan. :)