1.8.2012

Itkeäkö vaiko nauraa

Olen ollut pois netin äärestä pari päivää, mistä syystä täällä oli odottamassa varsinainen kommenttivuori (!). Huh. Näemmä mikään muu aihe ei kiinnosta ihmisiä niin paljon kuin nainen joka harrastaa seksiä. Osa kommenteista sai minut nauramaan ääneen, osan kanssa olin samaa mieltä. Paljon heräsi ajatuksia.

Ensinnäkin: Kuinkakohan moni tämän blogin lukijoista olettaa ensimmäisenä miehen nähdessään että tuo raiskaa. Kun tuntuu että minua varoitellaan tästä mahdollisuudesta nyt ihan loputtomiin.

Toisekseen: Onko raiskauksen uhrilla oikeus haluta hyvää seksiä? Onko raiskauksen uhrilla oikeus haluta taitavampi seksikumppani? Moni sanoi, että seksi pitkäaikaisen kumppanin kanssa on parempaa kuin yhden illan jutun kanssa. Hah. Voin ihan kokemuksesta sanoa, että vain yksi yhdenillan juttuni on ollut pahempi mahalasku kuin seksi mieheni kanssa tällä hetkellä. Pitkäaikaisuus ei tee autuaaksi. Jos sitä toista ei kiinnosta, ei se seksi kovin hehkeää ole. Mieheni puhuu "paineiden purusta", ja sitä meidän seksimme on. Meillä ei ole mitään "sielujen yhteyttä", eikä oppi tunnu menevän perille. Plus koettakaa nyt semmoisen rantautuneen valaan alla saada henkeä...

Kolmanneksi: Onko nainen, joka haluaa seksiä automaattisesti likainen, halpa, huora? Kun tuntuu että tämä on monella kommentoijalla se taustaoletus. Minä en todellakaan ole hyppäämässä sänkyyn jokaisen vastaantulijan kanssa. Minä olen hyvin tarkka ja nirso, mitä miehiin tulee. Enkä minä ole mikään bimbo pumpattava barbara. Jos tätä blogia on seurannut jo jonkin aikaa, on toivottavasti tajunnut että minulla on päässä muutakin kuin pissaa.

Neljänneksi: Ei ihmisestä tiedä, millainen hän on sängyssä, ellei sitä kokeile. Minun on siis harrastettava seksiä miesten kanssa saadakseni selville, synkkaako meillä sängyssä. Tätä on aika vaikeaa kiertää.

Viidenneksi: Kuka sanoi, että olen raahaamassa kauheasti kännisiä miehiä kotiini tai lähtemässä heidän matkaansa tuosta noin vain? Miehiinhän ei voi tutustua seksiä saadakseen mitenkään muuten kuin menemällä baariin ja vetämällä perseet. Voi luoja, ihmiset...

Kuudenneksi: Olenko heittäytymässä teini-ikäiseksi? Ehkä. Minulla on jäänyt kehitysvaiheita välistä. Ne tarvitsee käydä läpi tavalla tai toisella, jos aikoo päästä henkisessä kehityksessään eteenpäin. Mitä seksiin tulee, minun ei ole koskaan ollut mahdollisuutta leikkiä sängyssä. Ehkä nyt on aika? Ja onko elämästä nauttiminen ja seikkailu teinien yksinoikeus? Pitääkö tässä iässä jo vakavoitua, ruveta lukemaan Aleksis Kiveä ja hankkia töitä tilintarkastajana?

Viimeinen ilta Summer Soundissa oli loistava! Yhdyn Armin van Buurenin paidan tekstiin "Sunday = Funday". Orkidea heitti loistavan keikan ja Axwell yllätti positiivisesti. Pääsin eroon turkkilaisen kirouksesta ja tutustuin mielenkiintoisiin ihmisiin. Seuraavaksi yritys on kova päästä katsomaan David Guettaa jossain!

Nyt ohjelmassa pakkolepoa ainakin seuraavat päivät, angiina iski.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Luen jokaisen kommentin ja arvostan niitä, vaikka en aina vastaakaan. :)