9.3.2014

Hehee!

Muhahahahaa! Mulla on nyt rastat! Kaveri teki. :) Olen niin iloinen! Tunnen nyt vihdoin, että ulkopuoli vastaa sisäpuolta. Onhan nää vielä hirveen näköiset, mutta ehkä se tästä... Parempi nämä silti on, kuin se maantienharmaa liinatukka, johon ei ponnaria upeampaa kampausta saanut itkemälläkään. Vuoden päästä näitä ehkä kehtaa jo näyttää jollekin.

Unohtui edellisestä postauksesta. Yksi osani selitti minulle, miksi minä kaiken sen paskan keskellä en tappanut itseäni. Sillä osalla oli hyvin mustavalkoinen maailmankuva. Elämä oli ihanaa, valoisaa, kivaa. Sai leikkiä barbeilla. Kuolema oli mustaa, pahaa. Kaikki, mitä mielensärkijä minulle teki, oli kuolemaa. Hyväksikäyttö oli niin väkivaltaista, että oikeasti välillä olin lähellä kuolla, joten yhdistin raiskaukset ja kuoleman toisiinsa. En halunnut joutua väkivallan uhriksi, en halunnut kuolla.

Tunnepuolella nyt on jotenkin hassu olo. En oikein tunne mitään. Siis ketään kohtaan. Dyykkariakin kohtaan vain ajoittain, mutta silloin vahvasti. Aloin miettiä sitä, mikä meidät saa pysymään jossain parisuhteessa. Niin kauan, kuin tuntee sitä toista kohtaan rakkautta, tietää, että suhteessa kannattaa pysyä. Kun tunteet kuolevat, lähtee. Entäs sitten, jos ei tiedä, mitä tuntee?

2 kommenttia:

  1. Halusin vain tulla kertomaan, että aloitin lukemaan blogiasi alusta asti vaikka alusta asti tätä olen seurannutkin. Kummallista, koska olen jossain vaiheessa tipahtanut kärryiltä esim. siinä, etten muista kuka on Näätä. Nyt olen helmikuussa 2008, hitaasti, varmasti, silloin tällöin jatkan lukemista ylöspäin, haluan oppia tuntemaan sut. Epäilen, että vuonna 2007, kun itsekin blogimaailmaan eksyin, olin itsekin niin sekaisin etten tajunnut mistään mitään...

    Dyykkarista olisi sanottavaa paljonkin mutta jätän ne toiseen kertaan. Mutta tuota 26.2.2008 kirjoitetusta "henkisen hyvinvoinnin talosta" on pakko kommentoida sen verran, että mielikuvasi on verrattavissa mun "Peikkometsään". Nauroin ääneen, kun huomasin yhtäläisyyden. Hassua. Sinä kuvittelet/kuvittelit jaksamistasi punamullalla maalattuna talona joka on uponnut suohon, minä vajosin Peikkometsään josta en tiedä halaunko rakentaa sinne kotini vai en...

    *jatkaa lukemista*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sivupalkissa on kohta Sivut, siinä Tietoja tästä blogista. Sitä kun klikkaa, saa listan henkilöistä, joita blogissani seikkailee. Joitain osia saattaa sieltä puuttua.

      Mukava kuulla, että olen saanut sinut nauramaan. :)

      Poista

Luen jokaisen kommentin ja arvostan niitä, vaikka en aina vastaakaan. :)