27.5.2014

Kehollisia osia

Parantuakseen ei tarvitse muistaa kaikkea. Vain sen verran, että osaa suojella itseään. Tärkeää on oppia kuuntelemaan itseään ja tulemaan toimeen osiensa kanssa. Harjoittelin tätä taas tänään. Aloitin syvävenyttelykurssin, ja olen nyt koettanut parhaani harjoitella siellä opittua myös kotona. Kurssilla keskitytään erityisesti selkään ja - hui kauhistus! - lantioon.

Lantio aiheuttaa ongelmia. Alaselkäni on niin jumissa, etten pääse kaikkiin asentoihin, joita kurssilla käydään läpi. Ensimmäisen kerran jälkeen reidenlähentäjäni tuntuivat olevan tulessa. Lihakset eivät veny, ja syitä on monta. Jotkut asennot ovat liian pelottavia, joten niihin ei saa mennä. Lihakset pelkäävät, että jos ne antavat periksi, sattuu. Huomasin, että yhden lihasryhmän venyminen saattoi laukaista jostain syystä toisen lihasryhmän kiristymisen. Esimerkiksi pakaralihaksen venytys laukaisi sen, että pohjelihakseni kiristyivät äärimmilleen. En tiedä miksi.

Astuin taas askeleen lähemmäs maailmaa. Yllätyin vähän tavasta, jolla se tapahtui. Lähestyessäni orgasmia pieni ääni sanoi taas kerran "ei saa". Kysyin, miksi ei saa, ja se kertoi, että mielensärkijä kielsi. Neuvottelimme vähän, tarvitseeko sen näyttää minulle asiaan liittyvä muisto vai saadaanko asia käsiteltyä ilmankin, mutta se vakuutti, että kestän sen kyllä. Muisto oli lyhyt. Mielensärkijä antoi minulle ympäri korvia ja huusi "sinähän nautit tästä, lutka!". Minä kerroin nykyhetkessä rauhallisesti, että kehoni kiihottuu, koska sinä pakotat sen kiihottumaan. Se ei kerro haluamisestani mitään. Se ei kerro, että minä nauttisin. Ja hups, taas yksi dissosiaatiota ylläpitävä lukko aukesi.

Valmistuminen aiheuttaa ongelmia. Minulla ei kuulemma ole oikeutta valmistua, koska olen paska. En siis saa tehtyä opiskelujuttuja. Olen yrittänyt puhua osilleni järkeä, mutta emme ole päässeet sopuratkaisuun. Välirauha saatiin aikaan, kun lupasin pidentää lomaani viikolla, jotta ehdimme paneutua asiaan.

2 kommenttia:

  1. Minkä ikäinen olet tuolloin ollut, jos saa kysyä? Olen vähän ymmälläni miksi aina orgasmin jälkeen käperryn pieneksi ja panikoivaksi ja sen jälkeen jähmetyn. Miksi orgasmi on varma ja voimakas triggeri. Olen ollut kuitenkin alle kouluikäinen.. sori kun sun päikkyyn tunkeudun omiani miettimään. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kolmevuotias. Varmasti alle neljä. Älä turhaan pyydä anteeksi, siksihän me näitä kirjoitellaan, että saisimme toisistamme irti jotain uutta. Uusia ajatuksia, uusia oivalluksia.

      Poista

Luen jokaisen kommentin ja arvostan niitä, vaikka en aina vastaakaan. :)