15.6.2014

Venyy, vanuu

Kävin luottohierojallani, sillä alkoi tuntua siltä, että nyt on pakko. Teki kyllä hyvää. Lantion alueeni oli niin tukossa, että imunesteet eivät päässeet kulkemaan normaalisti. Imusolmukkeet tunsi ihon läpi kovina palloina. Iskiashermo oli puristuksissa molemmissa jaloissa. Alaselkää särki oikealta puolelta, kun vasen si-nivel ei ollut suostunut menemään paikoilleen, kuten oikea puolisko oli tehnyt. Vasen hartiani törötti eteenpäin ja oli huomattavasti korkeammalla kuin oikea.

Kaksi tuntia pehmittelyä, ja si-nivel rusahti paikoilleen, hartiat saatiin samaan tasoon ja imunesteet lähtivät kulkemaan. Kotona vielä venyttelin lisää, ja ihmettelin, kuinka kaikki tosiaan venyy.

Sitten alkoi pyörryttää. Menin suosiolla pitkäkseni keittiön lattialle ja pyysin Dyykkaria ottamaan minua kädestä. Dissosiaatiokohtaus iski ja yritin pysyä nykyhetkessä. Lopulta huone lakkasi pyörimästä. En ollut aivan varma siitä, missä olen ja luulin, että on talvi. Keskityin todistamaan itselleni, että on kesä. Söin jäätelöä, koska olen huomannut, että syöminen auttaa tehokkaimmin pysymään tässä hetkessä. Yritin kosketella kaikkea, mikä kertoo minulle, että olen kotona. Olo ei kuitenkaan mennyt ohi pitkään aikaan.

Olin jo etukäteen tiennyt, että hierojan jälkeen nukun päivän tai kaksi. En tiedä miksi, mutta yli 20v. lihasjumien aukeaminen uuvuttaa minut täysin, on aukeamisen syy sitten venyttely tai hieronta.

Tänään voisi vihdoin yrittää palata opiskeluhommien pariin. Koska mitä nopeammin pääsen töihin, sitä useampi ongelma poistuu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Luen jokaisen kommentin ja arvostan niitä, vaikka en aina vastaakaan. :)