13.10.2014

Rakastamisen vaikeudesta

Eilen illalla menin Dyykkarin viereen nukkumaan. Taas piti sanoa ne kolme lausetta: "Rakastan sua", "älä tapa mua" ja "vihaatko sä mua?"

Aloin miettiä, miksi nämä nykyään karkaavat suustani aina nukkumaan mennessä. Tajusin, että kun sanon "rakastan sua", tarkoitan "annan sinulle seksiä". Tämän jälkeen rimpsun loppuosakin kävi järkeen: Annan sulle seksiä, älä tapa minua. Vihaatko sinä minua (kun olen näin heikko).

Tämän tajuamisen jälkeen jäin pohtimaan, osaanko minä edes rakastaa, vai koenko rakkautta vain niitä ihmisiä kohtaan, joille levitän haarani. Tämä selittäisi, miksi minulla on tunteita Näätää kohtaan, mutta ei sitä, miksi en koe noita tunteita muita panojani kohtaan tai miksi nuo tunteet eivät katoa. Jotenkin tämä liittyy veljeeni, mutta en keksi, miten. Hitto.

2 kommenttia:

  1. Sama juttu täällä, sekotan seksin ja rakkauden tai ne on hölmösti sidoksissa toisiinsa. :/ Rakastaminen on uskomattoman vaikeeta...

    VastaaPoista
  2. Seksillä saa hyväksyntää ja kaiken anteeksi.

    VastaaPoista

Luen jokaisen kommentin ja arvostan niitä, vaikka en aina vastaakaan. :)