4.11.2014

Tiet uusiksi!

Kävin viikonloppuna tanssimassa itseni transsiin. Aivan uskomattoman hyvää musaa oli. Jossain kolmen ja neljän tanssitun tunnin kohdalla tapahtui jotain outoa. Minulle tuli niin hyvä olo, että piti istua alas. Tanssimista ei silti voinut lopettaa, joten istuin ja tanssin. Hymyilin ja nautin olostani, kunnes iski vessahätä. Kävin hoitamassa kehoni tarpeet, juttelin kaverille ja palasin hyvään olooni jo parinkymmenen minuutin tanssahtelun jälkeen. Nyt olin tankannut vettä ja limsaa tasaisesti alkuillasta, joten mitään väsähtämistä ei tullut. Jälkikäteen oli virkeä olo, ja menin nukkumaan vasta aamulla kuuden aikoihin.

Tuon jälkeen ei sitten olekaan ollut kovin virkeä olo. Olen nukkunut 12 tunnin yöunia höystettynä useiden tuntien päikkäreillä, ja nähnyt unia teiden asfaltoimisesta. Liittyy kai siihen, kun terppa aikoinaan selitti minulle aivojen toimintaa. Kun tietty ajatusmalli seuraa toista tarpeeksi usein, siitä tulee automaatio. Vähän kuin jos autot ajavat aina samaa ajolinjaa tietä pitkin, lopulta siihen syntyy ajourat, jolloin nekin autot, jotka potkivat tutkainta vastaan (tai haluaisivat tehdä niin) päätyvät ajamaan samoja ratoja muiden kanssa.

Unien jälkeen osat tulevat kertomaan, kuka esitti unessa mitäkin roolia, ja unesta keskustellaan. Olen nyt tavannut "SEN". En enää muista, mitä "SE" sanoi, mutta ystävällisesti suhtautui minuun. Vielä vain ei ole yhdistymisen aika.

Olen yrittänyt saada oikean hartiani oikeaan asentoon. Mokoma tököttää eteenpäin paljon reilummin kuin vasen. Hirveällä maanittelulla, venyttelyllä ja hieromisella (kiitos Dyykkarin) se vihdoin suostui paljastamaan sen verran, että pyrkii suojelemaan minua selkään kohdistuvilta iskuilta. Tänään sain kerrottua sille, ettei tämmöistä tule enää koskaan tapahtumaan. Katsotaan, josko vihdoin jotain edistystä alkaisi tapahtua. Aluetta ei saa enempää venyteltyä. Ongelma ei ole lihasten kireys, vaan niiden toiminta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Luen jokaisen kommentin ja arvostan niitä, vaikka en aina vastaakaan. :)