22.9.2015

Minä en jaksaisi...

Minä jaksan opiskelut ja niiden aiheuttamat paineet.

Minä jaksan huomisen työhaastattelun.

Minä jaksan reissaamisen kodin ja opiskelupaikkakunnan välillä.

Minä en jaksa narsisti-eksää.

Sitten minä muistan syödä, soitan kavereille, valitan, tulen kuulluksi. Jatkan elämääni. Keskityn niihin asioihin, joille pystyn tekemään jotain tässä hetkessä.

Itkettää se lapsi. Nyt tuli päiväkodista viestiä, että lapsen käytös on muuttunut. Ennen iloista ja sosiaalista lasta on jouduttu houkuttelemaan leikkeihin. Toivotaan, ettei narsisti saa puhuttua työntekijöitä puolelleen. Toivotaan, että oikeusistunto on pian ja tapaamiset saadaan taas käyntiin. Toivotaan, toivotaan.

1 kommentti:

  1. Heippa, halusin vaan pysähtyä sanomaan, miten ihanaa on kun joku jaksaa välittää ja koittaa auttaa lapsia. Viime aikoina on itselle tullut mieleen, miksei itseä aikoinaan koittanut saada kukaan pois. En tunne siitä vihaa, mutta muiden kohtalao herättää ne tunteet. Ihanaa, kun haluat ja jaksat auttaa. Toivon sun kanssa!

    VastaaPoista

Luen jokaisen kommentin ja arvostan niitä, vaikka en aina vastaakaan. :)