24.7.2017

Helvetisti tapahtunut

...mutta olen ollut liian väsynyt kirjoittamaan siitä.

- Olen ymmärtänyt, että petin Dyykkaria, koska en kestänyt sitä, että hän vain rakasti minua. Olen lapsena tottunut siihen, että sama ihminen sekä vihaa että rakastaa minua. Reagoin jäykästi, kuten traumatisoituneen kuuluukin ja palautin tutun "tasapainon".

- Olen palannut kehooni, vaikka en vielä tunnekaan mitään rintakehästä alaspäin sisäpuolelta.

- Olen maadottanut itseäni tietoisen kävelyn ja meditaation avulla. Aloin taas joogaamaan.

- Olen lukenut kirjaa Jäljet kehossa, ja ymmärtänyt sen avulla, että kiintymyssuhteeni kehittyminen on häiriintynyt jo ennen 2. ikävuotta, koska äitini oli tunnekylmä. Hän ei osannut vastata viesteihini, koska häneltä puuttui äidin malli. Hänen oma äitinsä oli sairaalassa suurimman osan hänen varhaislapsuudestaan.

- On tapahtunut asioita, jotka ovat antaneet aiheen epäillä, että eräs tuntemamme ihminen on pedofiili ja tehnyt pahaa tuntemallemme lapselle. Asiaa tutkitaan, ja olemme tolaltamme.

1 kommentti:

  1. Moikka, sulla on tosi hyvä blogi ja koskettavia tekstejä. Pystyn samaistumaan moniin ajatuksiisi. Jään seuraamaan! ♥

    http://amameno.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Luen jokaisen kommentin ja arvostan niitä, vaikka en aina vastaakaan. :)